ZebTV

Wednesday, July 15, 2009

Soundtrack for Guido

Deze soundscape maakte ik samen met Guido van Gennep voor een van zijn (experimentele) films. Ik herinner me goed dat al mijn spullen in dozen waren ingepakt voor de verhuizing de volgende dag naar mijn huidige woning. In de woonkamer stond nog slechts een eettafel die was volgezet met computers, recorders, en instrumenten. Zo werkten de dag tot 's-avonds laat aan drie soundscapes, waarvan deze post er een van is. De samples maakte ik met mijn Amiga 3000. De instrumenten zijn afkomstig van deze zelfde Amiga en een Roland MT32 en een Roland D10. Epiloog: De verhuizing de volgende ochtend verliep uiterst vlot. In twee uur stonden alle spullen dankzij de hulp van vele handen op de bovenste etage. Waarvoor nog altijd mijn eeuwige dank heren Foto: Zebra404 (All rights reserved) Muziek: Monday morning (remix) van Zebra404 is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Gelijk delen 3.0 Nederland licentie.

No comments: